No. Παρατηρήσεις:


1. Το αμάξωμα θα μειωθεί από το αρχικό χαμήλωμα της σπορ ανάρτησης.
2. Το χαμήλωμα του εμπρόσθιου άξονα εξαρτάται από τον εξοπλισμό και το βάρος του κινητήρα.
3. Από αριθμό πλαισίου: 21234.
4. Για την καλύτερη ρύθμιση, ανατρέξτε στην Daimler-Benz οπου διατίθεται λαστιχάκια ελατηρίων για μείωση θορύβου (8-23 mm).
5. Βαρέως τύπου για τα μοντέλα με πλήρη εξοπλισμό και περισσότερους από 4 κυλίνδρους.
6. TUV πιστοποίηση είναι αναγκαία παρά την ΑΒΕ για οχήματα με φορτίο ανάλογο με φρένα.
7. Χωρίς self-leveling / αερανάρτηση
8. Πρόσθετη μείωση μπορεί να συμβεί σε οχήματα εξοπλισμένα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
9. Μόνο για οχήματα με πλήρη εξοπλισμό.
10.Το XR3i δεν χαμηλώνει, αλλά γίνεται πιο σπορ.
11. Οχήματα με 6 κύλινδρο κινητήρα απαιτούν sport αμορτισέρ.
12. Δεν είναι για τα οχήματα τύπου break.
13. Από ABE αριθμό 9138/2.
14. Έως 8,79 παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε καπάκι ελατηρίων με αριθμό 171412341A.
15. Εξαιρούνται 4x4.
16. Για Volkswagen εργοστασιακα αξεσουάρ όπως λαστιχάκια ελατηρίων [και πιθανώς περαιτέρω ανταλλακτικά] μπορεί να είναι αναγκαία: 1H0412341 (μεγάλο) ή 357.412.341 ένα (μικρό).
17. Αμορτισέρ χαμηλής διαδρομής είναι απαραίτητα. Τα κιτ ανάρτησης Vogtland καλύπτονται με αυτά τα αμορτισέρ.
18. Δεν είναι κατάλληλο για την εργοστασιακή σπορ ανάρτηση.
19. Μόνο εμπρός ελατήρια. / Ράβδους στρέψης (ή εργοστασιακά ελατήρια) στον πίσω άξονα.
20. Μόνο πίσω ελατήρια. / Ράβδους στρέψης (ή εργοστασιακά ελατήρια) στον μπροστινό άξονα.
21. Όλοι οι συνδυασμοί τροχών / ελαστικών επιτρέπονται. Οι προδιαγραφές του κατασκευαστή πρέπει να τηρούνται.
22. Στο Vogtland κιτ η ρύθμιση σκληρότητας είναι διαθέσιμη μόνο στα μπροστινά αμορτισέρ.
23. Λόγω συγκεκριμένων ανοχών στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ενδέχεται να υπάρξει επαφή του άξονα με την αντιστρεπτική μπαρά. Σε αυτή τη περίπτωση προτείνεται η αλλάγη της εργοστασικής αντιστρεπτικής μπάρας με άλλη. Για Coilover Σετ χρησιμοποιήστε το κωδικό Αρ. 968 550 000 (Anti-roll bar μετατροπής - χωρίς προβολείς Xenon). Για Kits χρησιμοποιήστε μεγαλύτερη ράβδο τιμονιού από την VW / Audi.
24. Ρυθμιζόμενο καθ'ύψος μπροστά και πίσω. (σπείρωμα περιβλήματα γόνατο) Ύψος.
25. Ρυθμιζόμενο καθ'ύψος μπροστά και πίσω. (πίσω με ξεχωριστά αμορτισέρ)
26. Ρυθμιζόμενο καθ'ύψος μόνο μπροστά.
27. Μπορεί να απαιτείται η χρήση γα αποστάτες τροχών με εγοστασιακές ζάντες - ελαστικά
28. Το self-leveling πρεπει να απενεργοποιηθεί.
29. Ρυθμιζόμενο στο μπροστινό μέρος. Πίσω ρύθμιση στη ράβδο στρέψης.
30. Δυνατότητα ρύθμισης των αμορτισέρ και μετά τη τοποθέτηση τους.
31. Δυνατότητα ρύθμισης των αμορτισέρ μόνο πριν τη τοποθέτηση τους.
32. Τα μπροστινά φώτα (κωδικός 76/756 EG), πρέπει να έχουν το λιγότερο ύψος 350 mm. Alfa Romeo κωδικός εξαρτήματος: 46226968.
33. Για οχήματα κατασκευασμένα πριν απο 04/02, το έμβολο στερεώνεται στο υποστήριγμα που φέρει με ένα τοξωτό δίσκο (σπειρώματα της ράβδου του εμβόλου ορατό). Μοντέλα που κατασκευάστηκαν μετά 04/02, δεν είναι ορατό το έμβολο.
34. Μόνο για τα οχήματα που έχουν πίσω αμορτισέρ τοποθετημένα με βίδα Μ10 (1.0i, 1.2i, 1.7Di).
35. Μόνο για τα οχήματα που έχουν πίσω αμορτισέρ τοποθετημένα με βίδα Μ14 (1.4i, 1.8i, 1.3CDTI, 1.7DTi, 1.7CDTi)
36. Εμπρός αμορτισέρ: πλήρες γόνατο. Αριθμός Μοντέλου: 966404, 966406, 966407, 966322, 960422, 969423, 960423, 960462.
37. Εμπρός αμορτισέρ: φυσίγγια.
38. Αμορτισέρ κατάλληλα μόνο για ευρωπαϊκά αυτοκίνητα.
39. Αν η διάμετρος του άξονα είναι μεγαλύτερη από 42, mm. το χαμήλωμα θα είναι μειωμένο κατά 15 mm.
40. Η εσωτερική απόσταση μεταξύ της βάσης των μπροστινών αμορτισέρ πρέπει να είναι 27 mm.
41. Aπό αριθμό πλαισίου Υ στην 10η θέση.
42. Για τα αυτοκίνητα με 50 mm διάμετρος του γονάτου.
43. Για τα αυτοκίνητα με 55 mm διάμετρος του γονάτου.
44. Για τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν από τον Οκτώβριο του 1991 μέχρι το Μάιο του 1992 η άνω σύνδεση πρέπει να αντικατασταθεί από την BMW με εξάρτημα με κωδικό: 31.331.090.467.
45. Μέχρι τα μοντέλα του 1998 (μέχρι VIN: 8DX199999).
46. Ράβδος τιμονιού με κωδικό: 968220, 968221 απαραίτητη για χαμήλωμα πάνω από 40mm.
47. Μετά την τοποθέτηση το διάκενο μεταξύ γονάτου ανάρτησης και τροχού πρέπει να είναι τουλάχιστον 5 mm. Αν είναι μικρότερο θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε αποστάτες τροχών.
48. Audi: έτος κατασκευής έως 4.00, η VW: έτος κατασκευής έως 9.99.
49. Audi: έτος κατασκευής μετά 5.00, VW: έτος κατασκευής μετά 10.99.
50. Χωρίς 16V, μπροστά απόσταση μπουλόνι του βραχίονα 52 mm.
51. Χωρίς 16V, μπροστά απόσταση μπουλόνι του βραχίονα 54 mm.
52. Χωρίς Rallye, TD, Genty, CT, CTI, GTI.
53. Έτος κατασκευής έως 08.04, χωρίς 2.0T, 3.0V6 CDTI, χωρίς IDS.
54. Έτος κατασκευής μετά 08.04, χωρίς 2.0T, 3.0V6 CDTI, χωρίς IDS.
55. Για τα μοντέλα με eye-mounting στο πίσω μέρος.
56. Για τα μοντέλα με fork-mounting (τύπου πιρούνι) στο πίσω μέρος.
57. Δεν είναι συμβατό με μοντέλα που κατασκευάστηκαν μετά το 2004
58. Στα μπροστινά αμορτισέρ ελέγξτε: πλάτος στο εσωτερικό 23 mm, απόσταση απο βάση τρύπας 52 mm.
59. Μόνο για αυτοκίνητα με τετρακίνηση (4WD).
60. Πρόσθετος εξοπλισμός ΟΕ απαιτείται για τα αυτοκίνητα με EDC. Μπροστά: (επίσης 8-κύλινδρους κινητήρες.) BMW-Μοντέλου: Έχοντας 31331091709, 31331116983 Ροδέλα, Κάλυμμα σκόνης 31331110196. Πίσω: BMW-Μοντέλου: Λαμβάνοντας 33521091710, 33521090282, 33521092986 Ροδέλα, Κάλυμμα σκόνης 31.331.137 932, Bumpstop 33.531.091.031.
61. Η εργοστασιακή αερανάρτηση δεν αφαιρείται. Ένα σπορ αμορτισέρ παρέχεται και χρησιμοποιείται πίσω με την αερανάρτηση.
62. Δεν είναι συμβατό με οχήματα με ηλεκτρονική ρύθμιση απόσβεσης.
63. Για όλα τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν πριν από 6/92 η χρήση διαφορετικών άνω ρουλεμάν μπροστά απαιτείται. BMW-κωδικός: Ρουλεμάν 31336764947, 31331116983 Ροδέλα, κάλυμα σκόνης 31.331.110.196.
64. Χωρίς Ηλεκτρ. απόσβεση, χωρίς IDS +
65. Για τα αυτοκίνητα με self-leveling επιπλέον ΟΕ-αξεσουάρ απαιτούνται: Audi κωδικός ανταλλακτικού: Ρουλεμάν 8E0512121E, Springseat 8E0512149H, Bump stop 4B0512131Q
66. Ειδικός αντάπτορας plug & play διατίθεται για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
67. Ειδικός αντάπτορας plug & play διατίθεται - ως επιλογή - για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
68. Μόνο για αυτοκίνητα με Αερανάρτηση
69. Μόνο για αυτοκίνητα με ABC αερανάρτηση.
70. Από αριθμό πλαισίου: Turbo: 4LA83740, S: 4LA48416, V6: 4LA01526, ΗΠΑ Turbo: 4LA93466, ΗΠΑ S: 4LA6 & 74337, USA V6: 4LA21527
71. Μόνο για πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
72. Μόνο με ημιάκαμπτο πίσω άξονα.
73. Kit, συμπεριλαμβανομένων των αμορτισέρ μέχρι έτος 2009
74. Σε οχήματα που είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρονική απόσβεση DCC, ο ηλεκτρονικός έλεγχος απόσβεσης πρέπει να απενεργοποιηθεί. Κιτ απενεργοποίησης μέρος-No .: 91010141.
75. Σε οχήματα που είναι εξοπλισμένα με μαγνητική ανάρτηση Audi, ο ηλεκτρονικός έλεγχος απόσβεσης πρέπει να απενεργοποιηθεί. Κιτ απενεργοποίησης μέρος-No .: 91010124.
76. Σε οχήματα που είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρονική απόσβεση, ο ηλεκτρονικός έλεγχος απόσβεσης πρέπει να απενεργοποιηθεί. Κιτ απενεργοποίησης μέρος-No .: 91010144.
77. Σε οχήματα που είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρονική απόσβεση, ο ηλεκτρονικός έλεγχος απόσβεσης πρέπει να απενεργοποιηθεί. Κιτ απενεργοποίησης μέρος-No .: 91010342.
77. Σε οχήματα που είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρονική απόσβεση, ο ηλεκτρονικός έλεγχος απόσβεσης πρέπει να απενεργοποιηθεί. Κιτ απενεργοποίησης μέρος-No .: 91010301.
TUV: TUV πιστοποιητικό που υπάρχει ήδη. Για αυτοκίνητα με μια ενιαία άδεια λειτουργίας (ΕΒΕ) Η έγκριση όσον αφορά την §21 StVZO απαιτείται. Σετ χωρίς TUV μπορούν να παραγγελθούν για την εξαγωγική αγορά.
Ε.Ι. / Ε.δ. Σε εξέλιξη, παρακαλώ καλέστε.
(...) Παρατηρήσεις σε παρένθεση μόνο για κιτ.
AV: ξεπούλημα.
Με την επιφύλαξη ενδεχόμενης τεχνικής αναθεώρησης. Διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τις προδιαγραφές του προϊόντος. Δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τυπογραφικό λάθος.
VA = εμπρός άξονα